Powered By Blogger

marți, 2 noiembrie 2010

Colectia "The Lord of the Rings" - cod c073

           The Lord of the Rings este o pasiune mai veche de a mea, din liceu mai exact. Am vazut prima data filmul si apoi placandu-mi, am simtit nevoia sa prelungesc descoperirea acestei lumi mistice, prin meandrele careia mi-am descoperit si mini-pasiunea pentru limba elfa, pe care am si inceput sa o invat la un moment dat dintr-un manual de elfa de pe net.
           In elfa sunt inscrie pe inel cele 4 verusri caracteristice:

                                   One Ring to rule them all,
                                         One Ring to find them,
                                                 One Ring to bring them all and in the darkness bind them

Aceasta este prima din numeroasele mele incercari de a sintetiza deosebita grafie a limbii elfe pe o pereche discreta de cercei lacuiti, cu surub.
  Cercei "LOTR" cu surub , cod c073, 10 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu